zaterdag 20 december 2008

Voor late kerstshoppers

Voor wie nog steeds geen geschikt cadeautje gevonden heeft voor enkele familieleden tijdens deze feestperiode heb ik enkele ideetjes bij elkaar gesprokkeld uit de schemerige wereld van de zelfhulpboeken:



The zombie survival guide: voor je kleine irritante neefje die er eindelijk van overtuigd was dat zombies niet echt bestaan.


Saving beauty from the beast: how to protect your daughter from an unhealthy relationship: Voor je tante of nonkel met die wel erg goedgelovige dochter die steeds met de verkeerde gast naar het familiefeest komt.



How to raise a brighter child: Het zou wel eens kunnen dat je bij het volgende feestje niet meer welkom bent bij de ouders van je iets minder intelligente achternichtje.





How to represent yourself in court: Voor die nonkel die onlangs werd tegengehouden door de politie voor rijden onder invloed.



How to make anyone fall in love with you: Voor die oude tante die nooit aan een lief is geraakt.













Ik kan niet garanderen dat je cadeautjes in dank zullen worden aangenomen, maar met lege handen aankomen is toch nog veel onbeleefder! Het is trouwens het gebaar dat telt!

2 opmerkingen:

KNT zei

Ik heb hele week gezocht naar die zombie survival guide maar kan het nergens vinden... Help me! Ik heb nog 2 dagen...

Els Van Vaerenbergh zei

Een irritant neefje?
Als je het boek echt wil kopen, raad ik Amazon aan, of course! maar dan haal je kerstmis waarschijnlijk niet meer. Geen zorgen, spontane cadeautjes worden nog meer gewaardeerd!